• O mutare înțeleaptă!

Gama de prețuri: Din la

Compare Listings

Administrare apartamente / case / spatii

Pentru proprietarii care nu au timpul necesar pentru a se ocupa de administrarea proprietatii imobiliare (casa, vila, apartament, cladire de birou, spatiu comercial) Urban Building Solution pune la dispozitie servicii de administrare a proprietati care implica promovarea proprietatii, realizarea contractului de inchiriere si inregistrarea acestuia la Anaf, reparatii necesare, curatenie, incasarea chiriei, plata facturilor si tot ce este necesar pentru bunastarea imobilului.

Managementul proprietati implica promovarea proprietatii, realizarea contractului de inchiriere si inregistrarea acestuia la ANAF, mentenanta apartamentului in cazul defectiunilor, asigurarea efectuarii platilor aferente utilitatilor, raspunderea la solicitarile chiriasilor, organizarea si supervizarea imobilului.

Serviciul administrarea proprietatii individuale cuprinde urmatoarele:

  1. Administrarea contractelor de la furnizori;
  2. Vizitarea regulata a proprietatii;
  3. Verificarea si plata facturilor (energie, intetinere, apa, telefon, cablu, etc), a impozitelor si taxelor, etc.
  4. Asigurarea proprietatii cu polite de asigurare atat obligatorii cat si facultative;
  5. Reprezentarea intereselor proprietarului fata de terti;
  6. Incasarea chiriilor si trimiterea sumelor incasate proprietarului;
  7. Administrarea lucrarilor de mentenanta a proprietatii;
  8. Sprijin la inchirierea proprietatii;
  9. Servicii curatenie si paza;
  10. Informarea lunara a proprietarului cu privire la veniturile si cheltuileilor proprietatii;
  11. Se pot intreprinde si alte servicii la cerere expresa a clientului.

Administrare curenta

Verificarea stării tehnico-funcționale:
– inspectăm prin vizite lunare starea tehnico-funcțională a imobilului

– vă comunicăm prompt dacă am constatat ceva în neregulă
– ridicăm și sortăm corespondenţa la fiecare vizită

Monitorizarea utilităților:

– supraveghem derularea contractelor de utilităţi şi monitorizăm facturile emise de furnizori

– verificăm citirile de contoare și comunicăm indexurile

– înregistrăm statusul utilităților monitorizate (pe principiul “Consumat – Facturat – Plătit – Recuperat”)


Plățile și încasările curente:

– facem plățile curente (legate de existenţa şi exploatarea proprietăţii)

– încasăm garanția de la chiriaș și o depunem în contul de garanții
– emitem și trimitem lunar factura de chirie

– încasăm chiria (în cont sau numerar) și o depunem în contul colector

– transferăm în contul dumneavoastră sumele care vă sunt destinate


Preluăm, deci, toate sarcinile repetitive inerente oricărui imobil: drumuri, telefoane, cozi la bancă sau sesiuni de banking online, stocare și comparare de indexuri, facturi și ordine de plată și așa mai departe. Imobilul dumneavoastră este pe mâini bune și produce venituri, fără să vă consume timp!

Serviciile de Administrare Curentă vă sunt sunt oferite pe bază de abonament, cu un tarif începând de la 29 EURO/ lună. Factura se face fără TVA, la cursul BNR EURO-RON din data emiterii facturii. Aria de acoperire: Municipiul Bacau și localitățile aflate la maximum 10 km de centrul Bacaului.

Servicii optionale exceptionale

Acest tip de serviciu  vă protejează de stresul generat de tot ce este neprevăzut, specializat sau … neplăcut!

Contactul cu chiriașii, terții și autoritățile.

Intervenția în caz de avarii sau defecțiuni tehnice.

Suport pentru acțiunile obligatorii:

– preluăm relația cu furnizorii sau specialiștii care fac activitățile de mentenanță preventivă (inspecția și revizia instalației de gaz, verificarea tehnică periodică a centralei termice, igienizarea instalațiilor de aer condiționat etc.).
– gestionăm polițele de asigurare a spațiului şi bunurilor.

– managerul de imobil se ocupă de pregătirea și depunerea dosarului pentru obținerea certificatului de performanță energetică.

Serviciile Excepționale vă sunt oferite pe bază de abonament, cu un tarif de 25 EURO/ lună, pentrusuprafața utilă < 100 m2, și sunt disponibile doar împreună cu Serviciile de Administrare Curentă. Factura se face fără TVA, la cursul BNR EURO-RON din data emiterii facturii. Aria de acoperire: Municipiul Bacau și localitățile aflate la maximum 10 km de centrul Bacaului.

Pentru suprafete mai mari de 100 m2, poate ajunge si la 35 EURO/lună.

Servicii optionale relatii cu tertii

Obligațiile născute din însăși existența proprietății:
– întocmirea și depunerea dosarului la achizitia proprietății.

– contractarea unui expert autorizat pentru întocmirea evaluării periodice.

– obținerea de certificate fiscale.

Obligațiile generate de obținerea de venit prin exploatarea proprietății:

– întocmirea și depunerea dosarului la închirierea proprietății.

– depunerea declarațiilor anuale de venit estimativ.
– obținerea deciziilor de impunere trimestriale.
– depunerea declarațiilor rectificative și de regularizare.

Plati și încasări în relația cu ANAF / Primarie :

– plata impozitelor si taxelor.

Serviciile in relatiile cu tertii (ANAF, Primarie) vă sunt oferite pe bază de abonament, cu un tarif de 25 EURO/ lună, și sunt disponibile doar împreună cu Serviciile de Administrare Curentă. Factura se face  fără TVA, la cursul BNR EURO-RON din data emiterii facturii. Aria de acoperire: Municipiul București și localitățile aflate la maximum 15 km de centrul Bucureștiului.

Tarif: 20.00 EURO/lună (doar împreună cu abonamentul Administrare Curentă) indiferent de imobil.

Servicii optionale identificare chiriasi

Promovare profesionistă:

– analiză de piață pentru a putea cere și obține chiria maximă posibilă pentru imobil și zonă.

– prezentarea imobilului cu fotografii și filmări profesioniste.

– promovare în sistem de reprezentare pe canale dedicate.

Selecția chiriașului optim:

– identificarea prospecților calificați conform criteriilor stabilite cu dumneavoastră.

– selecția chiriașului optim, după prezentarea recomandărilor noastre.

– negocierea și semnarea contractului de închiriere.

Managementul relației cu chiriașul:

– inducția chiriașului la intrarea în imobil, așa încât să ne asigurăm că înțelege și vă respectă cerințele.

– înlocuirea chiriașului care în timp nu mai corespunde criteriilor conform cărora a fost selectat.

GARANTĂM cel puțin 10 luni de chirie pe an, iar în cazul în care chiriașul nu mai corespunde și contractul încetează din acest motiv, plata abonamentului Găsire de Chiriași Buni este suspendată până găsim un alt chiriaș.

Serviciile optionale identificare chiriasi vă sunt oferite pe bază de abonament, cu un tarif de 29 EURO/ lună, și sunt disponibile doar împreună cu Serviciile de Administrare Curentă.
Puteți opta pentru plata într-o singură tranșă, caz în care tariful este valoarea unei chirii lunare, dar nu mai puțin de 350 EURO. Factura se face fără TVA, la cursul BNR EURO-RON din data emiterii facturii. Aria de acoperire: Municipiul Bacau și localitățile aflate la maximum 10 km de centrul Bacaului.

Servicii optionale relatii cu tertii

Obligațiile născute din însăși existența proprietății:
– întocmirea și depunerea dosarului la achizitia proprietății.

– contractarea unui expert autorizat pentru întocmirea evaluării periodice.

– obținerea de certificate fiscale.

Obligațiile generate de obținerea de venit prin exploatarea proprietății:

– întocmirea și depunerea dosarului la închirierea proprietății.

– depunerea declarațiilor anuale de venit estimativ.
– obținerea deciziilor de impunere trimestriale.
– depunerea declarațiilor rectificative și de regularizare.

Plati și încasări în relația cu ANAF / Primarie :

– plata impozitelor si taxelor.

Serviciile in relatiile cu tertii (ANAF, Primarie) vă sunt oferite pe bază de abonament, cu un tarif de 25 EURO/ lună, și sunt disponibile doar împreună cu Serviciile de Administrare Curentă. Factura se face  fără TVA, la cursul BNR EURO-RON din data emiterii facturii. Aria de acoperire: Municipiul București și localitățile aflate la maximum 15 km de centrul Bucureștiului.

Tarif: 20.00 EURO/lună (doar împreună cu abonamentul Administrare Curentă) indiferent de imobil.